
SZKOLENIE HANDLOWE – jak rozwijać biznes w branży sufity napinane?
Jesteś świetnym specjalistą budowlanym, montażystą z doświadczeniem i wieloma udanymi realizacjami ale masz problem aby przekonać klientów do wyboru rozwiązań, które oferujesz? Chciałbyś robić droższe rzeczy ale klienci zawsze wybierają tańsze, choć gorsze? Masz problem z zamknięciem sprzedaży albo argumentacją ceny? To szkolenie jest dla Ciebie ! My rozumiemy, że nie każdy rodzi się sprzedawcą, ale możemy to poprawić.
Na szkoleniu poznasz krok po kroku wszystkie etapy prowadzące do skutecznej sprzedaży. Dodatkowo usłyszysz wiele historii i anegdot związanych z codzienną obsługą najbardziej wymagających Klientów i ich najdziwniejszych zachcianek.
Poza samą sprzedażą na szkoleniu zostaną zaprezentowane też tematy odnośnie rozwoju własnej działalności i reklamowania jej w Internecie.
Nauczymy Cię jak pozyskiwać i dbać o Klienta, jak sprzedawać więcej produktów i usług oraz docierać do dużych firm realizujących duże i lukratywne zamówienia. Zdefiniujemy także Twoje możliwości sprzedażowe - w tym te, które wymagają poprawy.
To szkolenie wyniesie Cię na zupełnie nowy poziom obsługi handlowej Klientów.
Szkolenia rozpoczynają się o godzinie 9:00 w Łodzi, przy ul. Mikołaja Kopernika 36B. Uczestnicy mają zapewniony bezpłatny parking na terenie obiektu, ciepły posiłek w trakcie przerwy oraz kącik kawowy. SPRAWDŹ JAK DO NAS TRAFIĆ »
Trenerem jest Marcin Kwapisz, osoba związana z handlem i sprzedażą od ponad 20 lat, z czego od ponad 7 tylko ze sprzedażą i produkcją sufitów napinanych. Podczas kilkugodzinnego szkolenia opowie jak skutecznie sprzedawać sufity napinane Klientom indywidualnym, biznesowym i instytucjonalnym.

SZKOLENIE HANDLOWE - PROGRAM KURSU:
1.1. Żywotność produktu - sufit napinany z folii PVC lub sufit napinany z tkanin.
1.2. Filary sprzedażowe - firma - produkt - klient.
1.3. Umiejętności prezentowania produktu
1.4. Umowy i wyceny - jak przygotować je w sposób profesjonalny?
1.5. Czego unikać podczas rozmowy z Klientem?
1.6. Jak się reklamować i pozyskiwać Klientów?
1.7. Jak radzić sobie z Klientem – zasada KKKK
1.8. Prowadzenie rozmów telefonicznych z Klientem
1.9. Elementy po-sprzedażowe - obsługa reklamacji
1.10. Jak oferować drogie produkty aby były kupowane – obrona wysokiej ceny
1.11. Finalizacja i zamknięcie sprzedaży.
SZKOLENIE HANDLOWE CENA:
Jedna osoba:
950,00 PLN netto
1168,50 PLN brutto
Jeżeli firma jest zarejestrowana w Bazie Firm uczestnik otrzymuje rabat w wysokości 10%
Każda kolejna osoba:
750,00 PLN netto
922,50 PLN brutto
Jeżeli firma jest zarejestrowana w Bazie Firm każdy kolejny uczestnik otrzymuje rabat w wysokości 10%
W cenie szkolenia zawarte są:
- certyfikat.
Przedpłata 100% wartości szkolenia. Zawsze wystawiamy fakturę VAT.